وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مدیر برنامه ساموئل اعلام کرد؛
ساموئل بعد از دریافت مطالباتش با فتح‌الله‌زاده مذاکره می‌کند
مدیر برنامه‌های هافبک ترینیداد و توباگویی تیم استقلال اعلام کرد ساموئل بازیکنی حرفه‌ای است و تا مطالباتش را دریافت نکند، قرارداد جدیدی را با استقلال امضا نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بامداد میرزایی مدیر برنامه‌های جی‌لوید ساموئل پس از خروج از دفتر علی فتح‌الله‌زاده در خیابان لارستان در جمع خبرنگاران گفت: هنوز نتوانستیم به توافقات نهایی دست پیدا کنیم. مشکل اصلی ما طلب فصل پیش ساموئل از استقلال است.

وی ادامه داد: صحبت‌های ما تنها مربوط به فصل گذشته بود و ما هنوز در خصوص ادامه حضور ساموئل در استقلال با مدیرعامل این باشگاه مذاکره‌ای نکرده‌ایم. باشگاه استقلال موظف است طلب فصل پیش این بازیکن را بازیکن پرداخت کند تا برای فصل آینده با مدیرعامل استقلال وارد مذاکره شویم.

مدیر برنامه‌های جی‌لوید ساموئل همچنین افزود: ساموئل بازیکنی حرفه‌ای است و تا مطالباتش را دریافت نکند، قرارداد جدیدی را با استقلال امضا نخواهد کرد. با توجه به اینکه نتوانستیم به توافق نهایی دست یابیم، قرار شد دوباره نشست دیگری را با فتح‌الله‌زاده طی روزهای آینده داشته باشیم.

میرزایی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود زمان عقد قرارداد با بازیکنان خارجی تنها تا 15 تیرماه است و آیا ساموئل می‌تواند بعد از آن تاریخ با استقلال قراردادی امضا کند، گفت: با توجه به اینکه ساموئل فصل گذشته بازیکن استقلال بوده است، از نظر تمدید قرارداد برای فصل آینده مشکلی نخواهد داشت



نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت14:57---27 اسفند 1392
منم نظر میدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, ] [ 16:2 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1706
بازدید کل : 185967
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا